6 jaar blog

6 jaar blog

6 jaar geleden begon ik met dit blog. Op dit blog plaats ik oa preken, artikelen en stukjes die door mij geschreven zijn.

Dit zijn de statistieken na 6 jaar:
856 blogs
307.618 keer opgezocht
107.478 bezoekers

Meest bekeken pagina’s in 2015:
* homepage: 22.837 x
* persoonlijk: 1.998 x
* de betekenis van Pasen uitgelegd aan anderen: 1.229 x
* uitleg over Psalm 1: 931 x

Meest bekeken blogs van 2015:
* Lichtkring om het kruis: 377x

De laatste tijd gaan mijn blogs – naast preken – vooral over proces van preken maken, pastoraat en over boeken die door mij gerecenseerd worden.

Geef een reactie

